Koulutus on tarkoitettu NLP Practitionerin ja NLP Master Practitionerin käyneille henkilöille, jotka haluavat syventää osaamistaan NLP:stä ja Coachauksesta.

NLP Coaching on kohtaamista, rinnallakulkemista ja sparraamista, jossa molemmat tai kaikki ovat yhdessä luomassa toimivia tapoja ajatella, toimia ja olla. NLP Coachingin tavoite on tukea osallistujaa saavuttamaan omat päämääränsä tai löytämään polku haluttuun suuntaan. Tähän NLP Coachilla on olemassa monipuolisesti työkaluja, joiden avulla hän mahdollistaa osallistujan oman prosessin avaamisen ja aloittamisen.

Teen tätä yhdessä Tuuli Paltemaan kanssa, joka on minun ryhmä- ja muutenkin guruni. Minä vastaan kahdenkeskisestä Coachauksesta, Tuuli näyttää kuinka koutsataan ryhmässä, ryhmänä ja ryhmän kanssa.

Päivät

2021: 9.-10.1. / 20.-21.2. / 20.-21.3. / 17.-18.4. / 14.-16.5. /12.-13.6. / 18.-19.9. ja 2.-3.10.

Yhteensä 17 lähipäivää. Ne koostuvat teoriasta, harjoituksista, yhteisistä Coachingkokeiluista ja mallituksista.

Mentorointiryhmät kokoontuvat 12 kertaa, sovitusti lähipäivien välillä.

Koulutuksen aikana tutustutaan alan kirjallisuuteen ja tehdään asiakastyötä. Harjoitusasiakkaita voivat olla muut kurssilaiset tai ulkopuoliset henkilöt, ryhmät ja organisaatiot.

Hinta 1900 (sis 24% alv).

Coacheina

Veli-Matti Toivonen, VMT Koulutus ja Tuuli Paltemaa, Myötätuuli valmennus