VMT Koulutus Oy

VMT koulutus Oy on järjestänyt NLP-, vuorovaikutus- työyhteisö- ja Coaching-koulutusta vuodesta 1990 alkaen. Teen koko ajan myös (huippu)osaamisen mallitusprojekteja.
YTM, psykologi, NLP Trainer’s Trainer, psykoterapeutti Veli-Matti Toivonen on Suomen johtava NLP kouluttaja. Hän on kouluttanut monet suomalaisista NLP kouluttajista ja järjetänyt 60 NLP Practitioner, 50 NLP Master ja yli 20 NLP Trainer koulutusta.

edefccea2Veli-Matti Toivonen on kirjoittanut useita NLP kirjoja, mm. NLP MIELIKIRJA, KIELEN TAIKAA kielestä, AIKA MUOVAILUVAHANA aikakokemuksista, TÄSSÄ SUHTEESSA vuorovaikutuksesta, USKO TAI ÄLÄ uskomuksista, AJATUSLEIKKI ajattelusta, YRITYKSEN HILJAINEN OSAAMINEN hiljaisesta tiedosta ja mallittamisesta, ITSEstään ja MINÄTYÖ omasta kasvusta ja uusin kirja MATKA TOISTENSA LUO siitä epookkimuutoksesta, johon NLP syntyi työkaluksi. MUISTAA JA SALLIA sekä PALATA SINNE MISSÄ ON NLP:n muutosprosesseista ja ”SE RAKKAUS MILLÄ KATSOO NUKKUVAA LASTA” osaamisen mallituksista. Uusi kirja MODERNI KOKEMUS ilmestyy syksyllä 2020.  Kirjoista tarkemmin kts. sivu kirjat.

Veli-Matti Toivonen tekee jatkuvasti tutkimus- ja kehittämistyötä ja on monien uusien ideoiden ja NLP menetelmien kehittäjä.

Yhteystiedot: 0400 – 756 670, veli-matti.toivonen@vmt.inet.fi

NLP Veli-Matti Toivonen on  myös Facebookissa